11 srpen 2014

​Digitál pomáhá časopisům k mírnému růstu zisků

Příjmy z digitálních publikací se zvyšují a díky tomu bude podle auditorské společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC) i v roce 2015 trh s magazíny mírně růstový. Podle PwC bude meziroční růst tržeb 0,2 %.
​Digitál pomáhá časopisům k mírnému růstu zisků
 V kladných číslech se magazíny udrží hlavně díky rostoucím příjmům z digitálních edic, jejichž zřizování lze označit za trend. Tituly často přecházejí z bezplatných webových stránek právě na různé formy zpoplatněných mobilních aplikací či jiné prodejní kanály. Díky tomuto trendu bude v roce 2018 výnos z digitálního prodeje tvořit až 14 % z celkového příjmu oproti současným 4 %. Ve stejném roce pak meziroční růst tržeb z digitální inzerce vzroste na 17,6 %. Tištěná inzerce oproti tomu poklesne o 3,9 %.
 
I když tedy budou příjmy z digitálu stoupat, celkové tržby časopisů kvůli nedostatečnému vyvážení ztrát z prodeje tištěných verzí poklesnou. V rozvíjejících se zemích, především v Číně, Indii, Rusku a Jižní Africe, budou příjmy časopisů naopak stoupat. Velký nárůst příjmů očekávají i Maďarsko a Turecko a trhy v Jižní Americe, především v Peru, Argentině a Venezuele.


Zdroj: PwC.com
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.