30 září 2013

​Digitální utrpení marketérů. Rozumíte tomu?

Za poslední dva roky se marketing proměnil více než za celé půlstoletí předtím, myslí si 76 % marketérů. Vyplývá to ze zajímavého průzkumu, který si nechala zpracovat společnost Adobe.
​Digitální utrpení marketérů. Rozumíte tomu?


Celých 61 % marketérů přiznalo, že v “digitálu” pracuje metodou pokus-omyl. Pouhých 48 % profesionálů v oboru komunikace si je svými digitálními dovednostmi jisto. Důvodem může být minimální proškolení pracovníků komunikace na digitální média. Až 81 % komunikačních profesionálů totiž žádné formální školení neabsolvovalo, digitální gramotnost získávají za pochodu.


Někdy je však dobré, zjistit si fakta.



 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.