1 červenec 2013

​Dvě ceny Freddie Awards pro Le Club Accorhotels

Věrnostní program Le Club Accorhotels se letos v květnu stal držitelem prestižního ocenění Freddie Awards hned ve dvou kategoriích – jako Nejlepší věrnostní program a také jako Nejlepší systém pro rozšiřování povědomí o věrnostním programu v regionu Evropa/Afrika.
​Dvě ceny Freddie Awards pro Le Club Accorhotels
Ceny založil legendární průkopník nízkonákladových aerolinek Sir Freddie Laker už v roce 1988 a jejich smyslem je oceňovat spokojenost zákazníků s nejrůznějšími programy loajality v oblasti cestovního ruchu. 


Do programu Le Club Accorhotels je zapojeno 2600 hotelů sítě Accor po celém světě, jejichž zákazníci vybavení klientskými kartičkami čtyř úrovní (Classic, Silver, Gold a Platinum) sbírají body za objednané služby a podle jejich množství pak čerpají nejrůznější výhody, ubytovací vouchery nebo volné letecké míle. Hlavní výhodou tohoto programu je, že body můžete sbírat takřka po celém světě a snadno je převádět do reálných výhod v 2600 partnerských hotelech. 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.