1 listopad 2013

H+K Octave trénink nám ukázal, jak lépe porozumět potřebám klienta

Naši konzultanti se zúčastnili v minulých dnech dvoudenního školení pro zlepšení poradenských služeb.
H+K Octave trénink nám ukázal, jak lépe porozumět potřebám klienta
Mezinárodní přednášející ze sítě ukázali, jak lépe naslouchat a ocenit potřebu komunikace mezi klientem a agenturou, abychom mohli připravovat profesionálnější a efektivnější komunikační strategie. Pozorné poslouchání je forma umění a velmi silný komunikační nástroj – zaznamenávání poznámek, kladení správných otázek a správná syntéza diskuse s klientem mohou výrazně snížit čas strávený při přípravě komunikační strategie, čímž se šetří jednak zdroje klienta, ale i agentury. Navíc i spuštění kampaně je tak rychlejší.
 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.