26 září 2014

​Hill+Knowlton Strategies získaly 3 SABRE AWARDS za rok 2014

Holmes Report vyhlásil vítěze ceny Global SABRE Awards za rok 2014. Jsou mezi nimi i tři týmy agentury Hill+Knowlton Strategies, z každého regionu jeden.
​Hill+Knowlton Strategies získaly 3 SABRE AWARDS za rok 2014
Australský tým vyhrál v kategorii "integrated marketing communications" s kampaní "I Touch Myself" ve spolupráci s The Cancer Council. Součástí osvětové kampaně upozorňující na rakovinu prsu bylo i přespívání stejnojmenné píšničky australské zpěvačky Chrissy Amphlett, která zemřela právě na rakovinu prsu, a jejím přáním bylo, aby se její hit z roku 1991 stal hymnou boje proti rakovině.
 
Cenu získal rovněž kanadský tým pro ropnou společnost Nexen za reputation management. Trojlístek vítězů uzavírá Gambit Hill+Knowlton Strategies z Norska, která získala Diamond SABRE za práci pro The Norwegian Agency for Development Cooperation (úřad norského Ministerstva zahraničních věcí, jehož úkolem je zajišťování zahraniční pomoci). Podívejte se na případové studie zde.
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.