13 říjen 2014

​Hyperkonektivita, autenticita a epičnost příběhu

Vivian Lines, viceprezident H+K Strategies a ředitel pro oblast Asie a Pacifiku, upozorňuje na tři měnící se paradigmata komunikačního průmyslu, která jsou vzájemně provázaná.
​Hyperkonektivita, autenticita a epičnost příběhu
Hyperkonektivita označuje jedním slovem nepřetržitý proud komunikace, v němž se dnes nacházíme.  Dramaticky se změnil způsob, jakým firmy komunikují, na koho a jakými kanály se obracejí.  Pryč jsou ty doby, kdy se velké firmy těšily bezmezné důvěře veřejnosti a jejich šéfové byli považováni za polobohy srovnatelné s rockovými hvězdami. Studie Reputation Institute ukázala, že lidé věří pouze 15 procentům toho, co firmy komunikují ve svých reklamních kampaních.


Autenticita. Zaměstnanci i zákazníci mají po krk korporátních keců a PR mlžení. Oceňují opravdovost a upřímnost, očekávají sdělení vycházející od srdce. To je autenticita.


Příběh. Lidé jsou zavaleni čísly, procenty, statistikami. Dejte jim místo nich krátký příběh. Budou si ho pamatovat. Koneckonců, dobrý příběh byl vždy základem naší práce. Vraťme se k němu.
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.