7 listopad 2013

Internetový obchod Parfums.cz slavnostně otevřel první kamennou prodejnu

Společnost Parfums.cz představila první kamennou prodejnu a showroom, kde si zákazník může vybrat ze stovek položek zboží nabízeného v internetovém obchodu. Prodejna Parfums.cz v Obchodním centru EUROPARK v Praze 10 – Štěrboholech v sobě spojuje výhody nízkých cen e-shopu s komfortem prohlédnutí
a vyzkoušení zboží v klasické prodejně. Akce se konala za účasti populárního herce a elegána Jana Čenského.
Internetový obchod Parfums.cz slavnostně otevřel  první kamennou prodejnu
“Otevření kamenné prodejny se ukázalo být dobrým krokem. Od července ji už navštívily desetitisíce zákazníků, i proto zvažujeme expanzi do dalších měst nejen v České republice, ale i na Slovensku," uvedl Radek Ondrašík, ředitel marketingu Parfums.cz, a doplnil: „Zákazníci oceňují možnost vybrat si parfém nebo tělovou či dekorativní kosmetiku s odborným poradcem a mít rovnou možnost si ji koupit za ceny obvyklé pro internetový obchod. Prodejna zároveň funguje jako výdejní místo pro objednávky z e-shopu Parfums.cz. Navíc, součástí konceptu je také Make-up studio, v němž každý den zdarma radí vizážistky s výběrem a aplikací správného líčení.“
 
Jan Čenský, průvodce slavnostním otevřením prodejny Parfums.cz, má k parfémům kladný vztah: „Vždy mám svoji oblíbenou vůni i s sebou v divadle.“ A k online obchodům obecně říká: „V dnešní rychlé době lidé oceňují jednoduchý a rychlý nákup zboží přes internet, ale při výběru parfému je dobré mít možnost si jej vyzkoušet přímo na kůži.“
 
„Reagujeme na takzvaný trend „ROPO“ (research online, purchase offline) – neboli rešerše na internetu s následným nákupem v kamenném obchodě. Z našich statistik vyplývá, že celkově 35 % všech objednávek si zákazníci osobně vyzvedávají. Náš nový showroom plně odráží tento trend. Zážitek z nákupu na e-shopu Parfums.cz obohacujeme možností vyzkoušet si další vůně na místě, anebo si nechat odborně poradit,“ vysvětluje Radek Ondrašík.
 
Společnost Parfums.cz je úspěšná nejen na českém trhu, ale také na Slovensku. Důkazem je získání ocenění Shop roku v České republice a na Slovensku čtyři roky po sobě. Roční obrat jednoho z největších českých internetových obchodů překročil v roce 2012 1,5 miliardy korun. Tři klíčové indikátory - obrat, počet expedovaných balíků a počet prodaných kusů zboží - se meziročně přiblížily či dokonce přesáhly 70% růst. Parfums.cz chce proto pokračovat ve své expanzi vstupem na trhy ve Slovinsku, Španělsku, Portugalsku a Pobaltí.
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.