14 srpen 2013

Paul Holmes, světový guru public relations, přijede do Prahy

Hlavní hvězdou regionálního zasedání Světového komunikačního fóra, které se letos 4. října uskuteční v Praze, bude světový guru v oblasti public relations Paul Holmes.
Paul Holmes, světový guru public relations, přijede do Prahy
Pro účastníky pražského setkání si připravil úvodní přednášku na téma: Profesionál v komunikaci 3.0, zaměřenou na nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových internetových médií a technologií. Partnerem Světového komunikačního fóra v Davosu je agentura Hill+Knowlton Strategies.


Rodilý Brit Paul Holmes se pohybuje ve světě public relations již téměř 30 let. Po krátké kariéře zpravodaje lokálních novin se roku 1985 stal editorem londýnského časopisu PR Week a později se podílel na založení americké edice tohoto časopisu. Dnes je proslulý především jako zakladatel a výkonný ředitel odborného týdeníku Holmes Report a iniciátor světové soutěže SABRE Awards. Paul Holmes je považován za guru moderní marketingové komunikace a jeho přednášky na mezinárodních konferencích, vysokých školách i vystoupení v televizních diskuzích mají velkou sledovanost a bývají často citovány.


Světové komunikační fórum (World Communication Forum in Davos)
Světové komunikační fórum si klade za cíl sdružovat špičkové odborníky na komunikaci a inovátory za účelem výměny nápadů, trendů a strategií. Bylo založeno v roce 2010 jako platforma pro setkávání špičkových světových komunikátorů. Letošní únorové zasedání v Davosu mělo rekordní účast 150 účastníků z 35 zemí světa a zvolilo si za čestného předsedu Maxima Behara, Chairmana pražské pobočky Hill+Knowlton Strategies. Fórum má 85 partnerských organizací ze 42 zemí včetně ICCO a české APRA.
 
V případě dotazů kontaktujte:
Helena Jochmanová
helena.jochmanova@hkstrategies.com
M: (+420) 725 950 633
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.