5 květen 2014

Pracujete v open office kanceláři? S výraznými parfémy šetřete.

Práce v kanceláři s sebou nese určitá pravidla, tím spíše, pokud se jedná o stále více využívané open office. Ve velké místnosti, kde jsou pracovní místa pouze minimálně oddělena, je třeba velká míra ohleduplnosti k nastavení optimálního pracovního prostředí. Častým problémem bývá hlasitá hudba nebo telefonování. Také vůně asijských nudlí k obědu může kolegům vadit, stejně tak jako tělesný odér. Ale ani příliš intenzivní parfém se většinou nesetká s pozitivní reakcí. Jak se tedy vonět do práce?
Pracujete v open office kanceláři? S výraznými parfémy šetřete.
Dodržování hygienických návyků by mělo být bráno jako samozřejmá věc. Existuje však i druhý extrém, když se to přežene s intenzitou použitého parfému. A to může být stejně nepříjemné, jako tělesný zápach. Je třeba brát na vědomí, že to, co voní vám, nemusí být příjemné ostatním. Každý z nás máme jinak vyvinuty čichové receptory, tudíž tutéž vůni můžeme vnímat rozdílně. Nepsaným pravidlem by mělo být používat jemné vůně přes den a po těch kořeněnějších sáhnout až pokud se chystáte ven večer.


Čím se při výběru vůně řídit?


Na první pohled odlišíte jemný pudrový či květinový parfém od těžkého a intenzivního barvou flakonu. Obvykle platí, že čím sytější barva, tím výraznější vůně. Pokud preferujete specifickou vonnou složku, inspirujte se informacemi na webových stránkách. Na Parfums.cz najdete jak rozepsanou kompozici vůně, tak recenze od uživatelů.


Při aplikaci parfému mějte na paměti, že méně je více


Pokud váš oblíbený parfém spadá do kategorie „večerních“ parfémů, ani tehdy se jej nemusíte vzdávat. Jen je třeba jej používat střídmě a nosit slabší verzi vůně, nejlépe toaletní vodu. Vůni stačí aplikovat na pulzní body – zápěstí a krk, případně lehce na oblečení. Stačí však dva střiky, aby se parfém rozvoněl. I když vy už vůni necítíte, neznamená to, že zcela vyprchala. Vaše čichové buňky si na ni časem zvyknou a přestanete ji vnímat. Opakovaným aplikováním však může vůně začít působit agresivně a obtěžovat vaše okolí.


Parfum.cz doporučuje


Pro dámy:      
                       
Hugo Boss Jour Pour Femme, Hugo Boss Nuit Pour Femme 


Tváří dvojice Hugo Boss Pour Femme se stala herečka Gwyneth Paltrow, která symbolizuje podstatu parfému; eleganci a sofistikovanost. Vůně Jour Pour Femme bude skvělou společnicí po celý den. Ráno vás povzbudí tóny limetky a květu grapefruitu, odpoledne frézie a konvalinka a na obchodní schůzce vám dodá sebevědomí celá vonná kompozice spolu s jantarem a břízou v základu. Ve večerní Nuit Pour Femme se snoubí vůně sladkých broskví, jasmínu, fialky a dalších květinových tónů. Základ tvoří santalové dřevo a neobvykle také mech, jejichž kombinace vůni dodá hřejivý nádech. Tvůrci se při navrhování parfému inspirovali „malými černými“, tedy krátkými černými koktejlovými šaty, které jsou základem šatníku a sluší každé ženě. Tak jako vůně od Hugo Boss.


Pro pány:


Hugo Boss No. 6, Hugo Boss No. 6 Night


Správný parfém dokáže podtrhnout osobnost každého muže. Oblíbencem je Hugo Boss No. 6, který v sobě ukrývá neobvyklou kombinaci vonných esencí ze švestky, jablka, citrusů, díky kterým vůně působí lehce. Mahagon a skořice mu dodávají zemitost a ve spojení s olivovníkem, veltiverem, cedrem a vanilkou se jedná o výrazný, ale přirozeně působící parfém vhodný na každý den. Jeho večerní verze Hugo Boss No. 6 Night se nedrží pozadu, jedná se však o více aromatickou dřevitou vůni, kde je intenzivně cítit bříza a kardamon, které jsou vyváženy dřevem a pižmem v základu. Zkrátka vůně pro pořádné chlapy, se kterou uděláte parádu na večírku, do kanceláře se ale nehodí. 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.