20 květen 2014

Richard Millar bude šéfem pro kreativní strategii

Do čela nové divize Creative Strategy byl ve společnosti Hill+Knowlton Strategies jmenován Richard Millar. Stane se tak hlavou nové globální iniciativy pro kreativitu. Zároveň zůstane ředitelem britské pobočky.
Richard Millar bude šéfem pro kreativní strategii
Zmíněná iniciativa, u jejíhož zrodu stál právě Richard Millar, byla vytvořena proto, aby pomáhala klientům se strategií značek a obchodních aktivit. Stojí na třech základních kamenech - porozumění problému, nových nápadech a následné realizaci.


Divize bude stát na takzvaných „centers of creative excellence“ rozmístěných na základě klientské poptávky. První takové centrum bude vytvořeno ve Velké Birtánii, následovat budou USA a Čína.
„Richard je ideální osobou pro vedení tohoto projektu, protože už dlouhá léta bojoval za větší vkloubení kreativity do DNA naší společnosti a zároveň ji aplikoval u klientských zakázek. Považuji ho za vizionáře a posune nás v tomto směru dále,“ řekl Jack Martin, šéf a CEO (generální ředitel) agentury Hill+Knowlton Strategies.


„Mým cílem je, aby se agentura Hill+Knowlton Strategies stala po celém světě známá jako tvůrce inspirativních myšlenek a jako agentura, která je schopna oslovit publikem a změnit jeho chování pomocí všech možných kanálů. Kreativita a inovace jsou přesně to, co je v dnešním komunikačním prostředí potřeba. Právě díky nim se nám podaří naše současné i budoucí klienty odlišit od jejich konkurence,“ říká Millar.


Millar bude nadále pokračovat jako CEO britské pobočky Hill+Knowlton Strategies. Rovněž zůstane členem globálního vedení agentury. Ve vedení britské pobočky je od roku 2010 a současně také vede práce pro dlouholetého agenturního klienta firmu Adidas. 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.