3 listopad 2014

Světová reklama roste, Evropa zaostává o pětinu

Globální investice do reklamy v roce 2014 dosáhnou 534 miliard USD, což je nárůst o 4,5 procenta oproti předchozímu roku. Vyplývá to z pololetních výzkumů This Year, Next Year společnosti GroupM (součást holdingu WPP stejně jako Hill+Knowlton Strategies). 
Světová reklama roste, Evropa zaostává o pětinu
V roce 2015 by se měly zvýšit ještě o dalších 5 procent a konečně se tak vrátí na úroveň předkrizového vrcholu z roku 2007/2008 v reálných hodnotách. Podle prognóz reklamní průmysl USA v roce 2014 poroste o zhruba 3,4 procenta na 162 miliard USD, což odpovídá jedné čtvrtině všech globálních investic do reklamy; Čína dosáhne druhého místa díky předpokládanému růstu 9,8 procent (obrat 76 miliard USD). Investice do reklamy v zemích Eurozóny zůstávají 20 procent pod vrcholem z roku 2007. 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.