4 říjen 2013

Světové komunikační fórum jednalo v Praze

​Za účasti předních světových odborníků na public relations se v Praze v pátek uskutečnilo první evropské zasedání Světového komunikačního fóra. Hlavními tématy setkání byla budoucnost internetu a sociálních sítí, změny v korporátní kultuře, rostoucí úloha interní komunikace a také pokusy o regulaci digitálního prostoru.
Světové komunikační fórum jednalo v Praze
Hlavní hvězdou tohoto setkání byl světově uznávaný komunikační guru Paul Holmes z Velké Británie, který například prohlásil na adresu firemních marketérů: „Dnes už nemůžete vytvořit silnou značku, aniž byste do procesu zapojili vlastní zaměstnance.“   Mezi dalšími řečníky byli Andre Manning, viceprezident společnosti Philips, James Gillies z Evropské organizace pro jaderný výzkum (CERN), Dr. Daniel Höltgen, ředitel komunikace Rady Evropy a také Maxim Behar, Chairman pražské pobočky agentury Hill+ Knowlton Strategies. 


Českou republiku na fóru reprezentovali Senta Čermáková, globální ředitelka programu pro vztah s médii společnosti Hewlett Packard, a Ladislav Červenka z evropského komunikačního týmu společnosti Unilever.  Úspěšný autor literatury o public relations a virální komunikaci Dr. Leandro Herrero prohlásil: „Pokud chcete motivovat lidi, musíte vědět, jak fungují sociální hnutí.“
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.