16 červen 2017

Technologie vládnou světu, Amerika plodí giganty a mladé firmy válcují tradici.

12. ročník studie BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2017 je na světě a to přímo z pera naší sesterské agentury Kantar Millward Brown. Na více než 300 stranách naleznete analyzovaná data z 3 milionů spotřebitelských dotazování napříč 14 kategoriemi. Chcete vědět, kdo vede na automobilovém trhu nebo jaké změny se odehrály na poli technologií? Zde je šest nejzajímavějších poznatků, které hýbou světem:
Technologie vládnou světu, Amerika plodí giganty a mladé firmy válcují tradici.
 
1) Technologické firmy vládnou. Google (1. místo) a Apple (2. místo) vytřely zrak všem a očekávaně vévodí světovému žebříčku. Pozoruhodný je však fakt, že po dlouholetých bojích Google konečně porazil Apple a stal se nejhodnotnější značkou na Zemi.
2) Téměř tři čtvrtiny firem z Top 100 jsou původem z USA. V roce 2006 byla koncentrace amerických firem v první stovce 63 %. Za jedenáct let se toto číslo zvedlo na 71 %.
3) Vládnou mladší firmy. V roce 2006 bylo firmám panujícím na top 10 příčkách v žebříčku průměrně 88 let. Dnes vedoucí společnosti nebývají starší než 42 let.
4) Největší procentní nárůst za uplynulý rok získal Adidas. Od začátku roku 2016 až do dneška vzrostla hodnota společnosti o 58 %.
5) Automobilovému průmyslu kraluje japonská Toyota, která je největším prodejcem aut na světě. Za ní se na druhém místě vyhřívá německé BMW, kterému na paty šlape krajan Mercedes-Benz.
6) Nejhodnotnější značkou piva je Budweiser. To jistě ocení všichni milovníci piva, i když budeme muset oželet, že tou nejlepší se nestala žádná z našich českých. 


Celá studie zde
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Pomáháme pochopit souvislosti i mechanizmus mediálního světa, abyste se v něm mohli co nejlépe orientovat a přijímat chytrá rozhodnutí.