11 červenec 2016

WPP pošesté v řadě vyhlášena nejkreativnějším holdingem

Skupina WPP, do níž patří i naše agentura Hill+Knowlton Strategies, byla pošesté v řadě vyhlášena nejkreativnějším holdingem na letošním mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions. 
WPP pošesté v řadě vyhlášena nejkreativnějším holdingem
Mimořádný výkon jejích agentur znovu umístil mateřskou společnost WPP na vrchol festivalového žebříčku. Ocenění pro holdingovou společnost jsou založena na součtu bodů získaných jejími agenturami v jednotlivých kategoriích. Lvy z Cannes si domů odnesly agentury WPP ze 46 různých zemí.


Vítězství v Cannes znamená, že WPP drží titul mateřské společnosti roku 2016 na čtyřech nejvýznamnějších cenách oboru: Cannes Lions, Effies, Warc 100 a The One Shows.


Sir Martin Sorrell, zakladatel a výkonný ředitel WPP k prvenství řekl: „Ve své kriketové kariéře jsem jen vzácně, pokud vůbec, dal šestku (nejvyšší počet bodů za odpal míčku. pozn. překl.) Tato „šestka“ mě tedy z toho z mála těší nejvíce. Přestože je tato cena udělena WPP, ve skutečnosti je to důkaz schopností, úsilí a úspěchu lidí v našich agenturách na celém světě a doklad dobrého úsudku klientů, kteří práce zadávali. Takže jim blahopřeji a děkuji. Také bych chtěl poznamenat, ve prospěch kolegů napříč Evropou, jak z WPP tak mimo ní, že ačkoliv Velká Británie si zvolila odchod z EU, WPP tak neučinila. Jsme tak evropští, jako jsme vždy byli, a budeme ještě více.“


John O’Keeffe, globální kreativní ředitel WPP, k tomu dodal: „Uprostřed napjaté bezpečností situace jsme letos viděli skutečnou tvář humanity, kdy ostrá konkurence odložila stranou všechny neshody a zavázala se jako obor vzájemně spolupracovat, aby Cíle udržitelného rozvoje OSN přinesly své plody. Když se podíváme na všechny ty úžasné práce, které byly zaslouženě tento týden oceněny, napadá mě jen, jakou tvoříme přesvědčovací sílu. Osobní poznámka: prestižní soutěž o cenu nejkreativnějšího holdingu roku je s každým rokem ostřejší. Gratuluji všem vítězům a vskutku všem skvělým klientům, kteří si objednali tyto brilantní práce. Jako vždy v Cannes: velké myšlenky dělají velké vítěze. A tak tomu bude napořád.“


 
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.