Jukka-Pekka Holopainen,  Obchodní, marketingový manažer Fiskars:
“Spolupracujeme s Hill+Knowlton Strategies na českém trhu ve dvou produktových kategoriích – kuchyně a zahrada. Díky každodenní PR komunikaci se nám daří úspěšně zvyšovat znalost značky.”
Více.. »
“Spolupracujeme s Hill+Knowlton Strategies na českém trhu ve dvou produktových kategoriích – kuchyně a zahrada. Díky každodenní PR komunikaci se nám daří úspěšně zvyšovat znalost značky.”
 Radek Ondrašík, marketingový ředitel Parfums.cz:
„Je vždy příjemné spolupracovat s opravdovými profesionály. Celý tým Hill+Knowlton Strategies, který stál za přípravou a realizací slavnostního otevření naší prodejny, podal naprosto profesionální výkon. Všechna naše přání byla precizně realizována s kompletním full service. Zároveň oceňuji i velmi aktivní přístup, kdy tým HK Strategies na základě svých zkušeností, dokázal přinést i mnoho vlastních nápadů a řešení pro naši akci.“
Více.. »
„Je vždy příjemné spolupracovat s opravdovými profesionály. Celý tým Hill+Knowlton Strategies, který stál za přípravou a realizací slavnostního otevření naší prodejny, podal naprosto profesionální výkon. Všechna naše přání byla precizně realizována s kompletním full service. Zároveň oceňuji i velmi aktivní přístup, kdy tým HK Strategies na základě svých zkušeností, dokázal přinést i mnoho vlastních nápadů a řešení pro naši akci.“
Martin Malý, Tiskový mluvčí LG Electronics CZ:
„Naše spolupráce s Hill+Knowlton Strategies při zajišťování PR aktivit pro LG v České republice a na Slovensku byla velmi přínosná a na profesionální úrovni.“
Více.. »
„Naše spolupráce s Hill+Knowlton Strategies při zajišťování PR aktivit pro LG v České republice a na Slovensku byla velmi přínosná a na profesionální úrovni.“
Mirela Stan, Trade Marketing Manager, Fiskars Exports Home:
„H+K Strategies pro nás uspořádaly event skandinávského designu, který zajistil skvělou propagaci naší prémiové značce Iittala. Upoutali jsme tak velkou pozornost novinářů a designerů.“
Více.. »
„H+K Strategies pro nás uspořádaly event skandinávského designu, který zajistil skvělou propagaci naší prémiové značce Iittala. Upoutali jsme tak velkou pozornost novinářů a designerů.“
Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director, Czech Superbrands:
„Profesionální tým odborníků, komplexní služby, znalost lokálního trhu a také mezinárodní zázemí agentury H+K se ukázaly jako výborný odrazový můstek pro uvedení projektu Superbrands v zemích Střední Evropy.”
Více.. »
„Profesionální tým odborníků, komplexní služby, znalost lokálního trhu a také mezinárodní zázemí agentury H+K se ukázaly jako výborný odrazový můstek pro uvedení projektu Superbrands v zemích Střední Evropy.”
Tereza Hrabánková, Key Account Manager v Procter&Gamble:
„S agenturou Hill+Knowllton Strategies jsme realizovali charitativní projekt na pomoc osamělým seniorům. Během čtyř měsíců se nám společně podařilo v médiích prosadit téma osamělosti starých lidí. I mediální podpora přispěla k tomu, že se na pomoc seniorů podařilo získat 328 618 Kč."
Více.. »
„S agenturou Hill+Knowllton Strategies jsme realizovali charitativní projekt na pomoc osamělým seniorům. Během čtyř měsíců se nám společně podařilo v médiích prosadit téma osamělosti starých lidí. I mediální podpora přispěla k tomu, že se na pomoc seniorů podařilo získat 328 618 Kč."
Josef Dvornák, ředitel Kanceláře Úřadu průmyslového vlastnictví:
"Neotřelá a nápaditá sdělení společné kampaně "Patentuj!", vtipné plakáty, texty a webové stránky www.patentuj.cz mají potenciál oslovit nejen naše tradiční partnery, ale především mladé lidi, žáky, studenty a další cílové skupiny, na které bychom "úřednickou šedí" těžko dosáhli. Zato H+K Strategies děkujeme!"
Více.. »
"Neotřelá a nápaditá sdělení společné kampaně "Patentuj!", vtipné plakáty, texty a webové stránky www.patentuj.cz mají potenciál oslovit nejen naše tradiční partnery, ale především mladé lidi, žáky, studenty a další cílové skupiny, na které bychom "úřednickou šedí" těžko dosáhli. Zato H+K Strategies děkujeme!"
Jozef Papp, Partner ve Stanton Chase:
"Se společností H+K jsme začali spolupracovat v roce 2012, naše komunikace se zlepšila a v médiích jsme vidět. Libí se nám jejich proaktivní přístup, čerstvé nápady, zajímavé kontakty a profesionalita."
Více.. »
"Se společností H+K jsme začali spolupracovat v roce 2012, naše komunikace se zlepšila a v médiích jsme vidět. Libí se nám jejich proaktivní přístup, čerstvé nápady, zajímavé kontakty a profesionalita."
Previous banner
Next banner
Náš byznys jsou vědomosti. Proto se můžeme posadit do „pátého křesla“ v boardech firem a stát se nedílnou součástí vaší obchodní strategie.
Hill+Knowlton Strategies poskytuje služby ve všech oblastech mezilidské, veřejné a mediální komunikace
Čtěte o trendech a novinkách z agentury a oboru komunikačního poradentsví

Novinky

​Spotřebitelské trendy v roce 2015: Zážitky, otevřenost a udržitelný rozvoj

9 leden 2015
Novinky a trendy – jaké budou v roce 2015? A jak se budou chovat zákazníci? Společným jmenovatelem jejich chování bude touha po fitness, zdravé výživě, kráse a duševní pohodě. Zřejmě největší vliv na spotřebitelské chování si podrží smartphony, tyto dálkové ovladače na život.
Více.. »

​Úniky dat budou největším reputačním rizikem v roce 2015

5 leden 2015
Ani mohutné investice do zabezpečení informačních technologií nestačí. Přestože firmy vynaložily letos (2014) přes 70 miliard USD a v příštím roce vynaloží až 77 miliard USD na bezpečnosti IT (údaje spol. Gartner), téměř 90 % specialistů v oblasti IT má velkou obavu, že budou v roce 2(...)
Více.. »
read more news »
Výsledky certifikace jsou uznávaným měřítkem kvalitativního řízení poradenských firem v oblasti PR po celém světě.